9-okų išvyka į Kauną

2013 m. spalio 17 d.

Visi pakilome dar net neužgiedojus tretiems gaidžiams. Apsirengėme kelnes, megztukus ir nuvykome į geležinkelio stotį. Lygiai 7:30 išvažiavome Kauno kryptimi. Dardėjome miestais ir kaimais, laukais ir ... bėgiais.

Kaune praėjome Laisvės alėjas, sukome į puikiąją spurginę, pratrepsenome senamiesčiu ir galiausiai pasiekėme Ryšių istorijos muziejų. Muziejuje matėme senovinių radijų, telefonų, kompiuterių ir spausdinimo mašinėlių. Pašnekėjome praeito amžiaus telefonais ir išžygiavome pietauti. Valgėme mokykloje – sovietinėje valgykloje, kuri yra įsikūrus ant aukšto kalno. Pasistiprinę pasivežinėjome žemyn-aukštyn funikulieriumi ir patraukėme į aviacijos muziejų. Ėjome ėjome ir pagaliau atėjome.

Aviacijos muziejuje mus pasitiko humoro jausmą turintis gidas. Tą dieną daugiau sužinojome apie pavojingą lakūno darbą bei Dariaus ir Girėno kelionę. Dar mums leido pasėdėti lėktuvo kabinoje ir jį „pavaldyti“.

Išėję iš muziejaus nupėdinome iki stotelės ir patyrėme važiavimo malonumą Kauno autobusu. Pagaliau pasiekėme stotį ir išdardėjome dviaukščiu traukiniu į Vilnių.